کد خبر: 13841| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۲۱ تیر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۳:۶:۰ | تعداد بازدید: ۱۳۱۵

وزیر علوم گفت: جامعه دانشگاهی باید با شرایط جدید دانشگاه‌ها خود را تطبیق داده و عادت‌های جدید در سبک زندگی دانشگاهی به وجود آورد.
دکتر منصور غلامی صبح امروز در نشست (مجازی) با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که در وزارت علوم برگزار شد گفت: جامعه دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها باید عادت های جدید در سبک زندگی دانشگاهی به وجود آورند
وی ادامه داد: جامعه دانشگاهی باید با شرایط جدید دانشگاه ها خود را تطبیق دهند ما نیز سعی می کنیم زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کنیم.
وزیر علوم ادامه داد: باید تاب آوری درون آموزشی را بالا ببریم و از بخش های مختلف نباید غفلت کنیم، امروز در حوزه آموزشی نشست تخصصی ویژه برگزار می شود در حوزه های دیگر مانند حوزه پژوهشی نیز باید این نشست ها برگزار شود.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، دانشجویان ترم گذشته را در برخی دانشگاه‌ها مجازی و برخی حضوری گذراندند و امروز آخرین تصمیمات برای سال تحصیلی جدید گرفته می‌شود.
در این نشست مجازی، ۱۲۰ رئیس دانشگاه از سراسر کشور و معاونان وزارتخانه نیز حضور دارند.
بر اساس آخرین تصمیمات، قرار است نحوه آموزش در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰، نحوه برگزاری آزمون‌ها، نحوه برگزاری دفاع دانشجویان از پایان نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی آن‌ها نیز مشخص شود.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7