کد خبر: 13799| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۱۷ تیر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۲:۵۸:۰ | تعداد بازدید: ۱۱۵۵

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضرت آیت الله سبحانی دیدار و گفت و گو کرد.
آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضرت آیت الله سبحانی از مراجع معظم تقلید  دیدار و گفت و گو کرد.
بر اساس این گزارش: آیت الله اعرافی در این دیدار گزارشی از فعالیت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه در دوره چهار ساله گذشته و همچنین از برنامه های آتی این مرکز و خدمات اجتماعی و جهادی حوزه علمیه، طلاب و روحانیت در ایام  کرونا ارائه داد.
حضرت آیت الله سبحانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب مجدد آیت الله اعرافی برای یک دوره دیگر در مدیریت حوزه های علمیه، توصیه هایی به مدیر حوزه های علمیه در خصوص مسائل حوزه و طلاب داشتند.
ایشان بیان داشتند: تقویت منبر حسینی برای تبلیغ مردم به دین و اخلاق، از اولویت های شورای مدیریت حوزه قرار گیرد. سیاست غلط «محصل دائم العمر» در حوزهای علمیه اصلاح گردد و  طلاب پس از تحصیل به بلاد بازگردند، بسیاری از مساجد امام جماعت ندارند.
معظم له بیان کردند: طلاب در مسیر تبلیغ و تعلیم قرار گیرند. فاصله طبقاتی بین طلاب -  بعلت جذب اندکی از طلاب به مجموعه های دانشگاهی و ... – آسیب هایی را به انگیزه تحصیل در طلاب وارد کرده است.
    
حضرت آیت الله سبحانی  گفتند: طلاب پس از مدارس و سطح  رها نشوند، اتاق مخصوصی راه و مسیر آنها را رصد کنند. در مورد کتاب درسی فکری کنید، تا مطالب عمیق، در قالب های امروزی در اختیار محصلین قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری حوزه

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7