کد خبر: 13721| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۸ تیر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۳:۲۲:۰ | تعداد بازدید: ۱۵۶۲

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امروزه در مقوله امنیت توجه به موضوعات علمی، فنی و نرم‌افزاری بیش از همیشه مورد تاکید است گفت: فناوری‌های پیشرفته و اطلاعاتی برای پیشبرد اهداف مهم است و باید برای آن برنامه‌ریزی شود.
آیت‌الله علیرضا اعرافی  در دیدار فرمانده انتظامی یزد با تبریک دهه کرامت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ناجا و همچنین با اشاره به اقدامات خوب ماموران پلیس در حفظ و برقراری نظم و امنیت افزود: از زحمات فرمانده و کارکنان پلیس در برقراری امنیت مطلوب قدردانی می شود و بدون شک شهدای سرافراز نیروی انتظامی سهام‌دار امنیت کشور هستند.
وی با بیان اینکه ناجا در نظام و کشور دارای جایگاه مهمی است خاطر نشان کرد: در قوانین و مصوبات شورای انقلاب فرهنگی چندین ماموریت برای ناجا در نظر گرفته شده که این موارد نشان دهنده عظمت و اهمیت کار پلیس است.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز جایگاه ناجا در کشور تقویت پیدا کرده گفت: کارکنان پلیس که در بخش های مختلف نیروی انتظامی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند دارای جایگاه رفیعی در جامعه بوده و در زندگی تمامی افراد جامعه نقش دارند.
آیت الله اعرافی، توجه به سلامت درونی کارکنان را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: کوچکترین خلاء و خطا توسط کارکنان دستگاه‌های مختلف لطمات بزرگی را به دستگاه ها می‌زند؛ پس باید سازمان‌ها را از انحراف و خطا سالم نگه داریم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه بر رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس تاکید و گفت: باید با تدابیر لازم در خصوص بهبود وضعیت معیشتی و مسکن نیروهای پلیس اقدامات مطلوبی صورت پذیرد و زندگی آرام و خوبی برای آنها فراهم شود.

منبع:پایگاه خبری پلیس

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7