کد خبر: 10478| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۸ | ساعت ۸:۲۱:۰ | تعداد بازدید: ۳۹۳۲

دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی از خدمات داوطلبانه و جهادی مدافعان سلامت برای مقابله با بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جهادگران مردمی میدان دفاع از سلامت
درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشیده‌اید و در کنار سایر جهادگران این میدان، وارد عمل شده‌اید و بدون هیچ چشم‌داشت مادی؛ فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود به مبارزه با ویروس کرونا پرداخته‌اید؛ بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ مان طی خواهد شد ولی قدر و ارج این تلاش شما محفوظ خواهد بود.
این اقدام خداپسندانه شما گروه‌های جهادی برآمده از دل ملت در قالب طلاب جهادی، هیئت‌های مذهبی، بسیج مستضعفین، پویش های دانشجویی و سایر تشکل‌های مردم‌نهاد؛ قطعا از مصادیق بارز آیه شریفه "تعاونوا علی البر و التقوی" است و اجر و پاداش آن رضایت الهی است. با دیدن این صحنه های خلق زیبائی های الهی و انسانی، این معنا بزرگ و متعالی در ذهن نقش می بندد که همه مردم شریف ایران در کنار غم و شادی یکدیگر بوده و مصداق کلام امام علی علیه السلام هستند که آنچه را بر خود می پسندی بر دیگران بپسند و آنچه را بر خود نمی پسندی بر دیگران نپسند.
بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی هزار باره خود و همکارانم را به همه جهادگران و همه آنانی که دیگران را بر خود ترجیح می دهند تقدیم کرده و صحت و سلامت برای همه ملت شریف و دوست داشتنی ایران عزیز خواستارم.
سعید رضا عاملی
 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7