کد خبر: 10383| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۱۳ اسفند سال ۱۳۹۸ | ساعت ۹:۱۳:۰ | تعداد بازدید: ۱۶۶۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در موضوع کنترل و کاهش ترددهای بین شهری نیز از طریق پلیس راهور ناجا، مقرر شده محدودیت های سنگین تری اعمال شود تا از ورود و خروج غیرضروری مردم به شهرهایی که میزان آلودگی در آنها زیاد است، جلوگیری شود.
دکتر سعید نمکی، در حاشیه دیدار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در اولین روزهایی که ویروس کرونا در کشور چین شایع شد، در ایران، آرایش جنگی برای مقابله با این ویروس را طراحی کردیم.
 
وی گفت: با شروع شیوع کووید 19 در کشور، از همان دقایق اول، عزیزان ما در ناجا در کنار ما بودند و در برقراری امنیت بیمارستان ‌ها و مراکزی که قرنطینه اعلام شد، کمک های زیادی کردند.
 
وزیر بهداشت عنوان کرد: در زمینه مبارزه با افراد سودجو که با نشر اخبار کذب در فضای مجازی، قصد ایجاد فضای مسموم و تشویش اذهان عمومی در بعضی سایت ها و کانال ها را داشتند و همسو با رسانه های معاند بیرونی هدایت می شد، عزیزان ما در پلیس فتا  و ناجا در کاهش این مسمومیت در اذهان و افکار عمومی، تلاش های بسیاری کردند.
 
دکتر نمکی ادامه داد: نیروی انتظامی همچنین، با بسیج کردن نیروها در کلانشهرها و ضدعفونی کردن معابر، در القای آرامش روانی در جامعه کمک شایانی می کنند.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در موضوع کنترل و کاهش ترددهای بین شهری نیز از طریق پلیس راهور ناجا، مقرر شده محدودیت های سنگین تری اعمال شود تا از ورود و خروج غیرضروری مردم به شهرهایی که میزان آلودگی در آنها زیاد است، جلوگیری شود.
 
دکتر نمکی با تاکید بر این موضوع که ناجا در برخورد با سودجویان و احتکار کنندگان کالا‌های مورد نیاز مردم کمک بسیار موثری داشته است، گفت: با کمک نیرو‌های مسلح به خصوص نیروی انتظامی این ویروس را شکست خواهیم داد، من در این مدت هیچ وقت احساس تنهایی نکردم چرا که این عزیزان حضور داشتند.

منبع:وبدا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7